בניית אתרים לרואי חשבון

בניית אתרים לרואי חשבון היא האפשרות הטובה להציג לגולשים את משרד רואה החשבון, את שירותיו השונים, מידע חשבונאי רלוונטי לעסקים קטנים, עסקים בינוניים ולחברות, חדשות ועדכונים בנושאי מיסים ודוחות שנתיים, הזמנת פגישה, המלצות לקוחות ועסקים, דרושים עובדים, פרטי יצירת קשר: כתובת, טלפון, ווטסאפ ועוד.

במהלך בניית אתרים למשרד רואי חשבון יש להתייחס בכובד ראש לחווית הגלישה באתר רואה החשבון. התחרות בין משרדי רואה החשבון על הלקוחות הפוטנציאליים גבוהה וכדי להוביל בתחרות, כדאי שלמשרד רואה החשבון יהיה ייתרון על פני מתחריו בגיוס לקוחות חדשים על האתר להכיל מדורי מאמרים המתארים את תחומי הפעילות של משרד רואה החשבון לדוגמה: ביקורת דוחות כספיים, הנהלת חשבונות, חשבות שכר, ייעוץ מס לעסקים ולחברות, החזרי מס לשכירים, הצהרת הון, ייצוג מול מס הכנסה ומע"מ. לכל אחד מתחומי הפעילות האלו יוקדש מדור מאמרים באתר ובמדורים אלו כותבים מאמרים תוכן שימושיים. מאמרים שימושיים אלו יסייעו להמיר את הגולשים באתר ללקוחות המשרד.

אפיון אתר מקיף ועיצובו המוקפד תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת המחברת את אתר משרד רואי החשבון למערכות אונליין נוספות, יעזרו לכם להשיג את המטרה הזו. באתרי רואי חשבון אנחנו ממליצים על כתיבת תוכן איכותית, דף אישי לכל עובד במשרד המתאר את התמחותו, לימודיו, שנות ניסיונו, פרטים ליצירת קשר עימו (לדוגמה מספר השלוחה במשרד) ועוד.

במסגרת תהליך בניית אתרים לרואי חשבון, נבנית תשתית לקידום אורגני בגוגל של רואה החשבון, ביטויי חיפוש נפוצים הקשורים לתחומי הפעילות של המשרד, משולבים בכותרות הראשיות ובתוך טקסט האתר, ומסייעים ביצירת התאמה בין שאילתת החיפוש של הגולש בגוגל לתוכן אתר רואה החשבון – ובכך להגדיל את הסיכוי לדירוג גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש בגוגל. 

חיבור וסינכרון האתר לרשתות החברתיות מיושם על ידי הוספת כפתורים למעבר מהיר לדפים העסקיים ברשתות החברתיות של המשרד רואה החשבון, חיבור חשבון הפייסבוק של משרד רואי החשבון לאתר יאפשר צפייה בפוסטים מקצועיים שנכתבו ללא צורך בפתיחת אפליקציית פייסבוק והוספת עוקבים לדף העסקי דרך האתר עצמו.

דף נחיתה ליצירת הזמנות לשירותי ראיית חשבון | ייעוץ מס

ישנם מקרים בהם בונים דף נחיתה ליצירת הזמנות לשירותי ראיית חשבון או ייעוץ מס. לרוב ישנם 2 שימושים לדף נחיתה זה:

  1. עבור פעילויות עונתיות: דוח שנתי לשכירים ועצמאים
  2. עבור בדיקות זכאות להטבות כלשהן המצריכות מילוי פרטים מהיר: שם, טלפון, אימייל

בקידום ממומן בגוגל או בפרסום בפייסבוק סוגים אלו של דפי הנחיתה מספקים פתרון מהיר ולא יקר המניב תוצאות טובות.