שאלות ותשובות FAQs

וורדפרס היא מערכת לבניית אתרים הפופולרית ביותר כיום, יתרונותיה רבים ומשמעותיים על פני מתחרותיה וביניהם היכולות: ליצור אתר מותאם במדויק לצרכי הלקוח ללא פשרות, תצוגה מיטבית בכל גדלי וסוגי המסכים, טכנולוגיות המתאימות לדרישות העדכניות של גוגל ומנועי החיפוש הנוספים, המסייעות לקידום האתר, ומאגר עצום של תבניות ותוספים חינמיים המקטינים את עלות בניית האתר.

קידום אורגני הינו אוסף של פעולות טכניות בתוך האתר ומחוצה לו, שתוצאותיהן משתקפות בדירוג בדף התוצאות של מנוע החיפוש (לרוב בגוגל).

בעלי האתרים מתחרים ביניהם, על מנת להשיג דירוג גבוה יותר שיבטיח להם מספר כניסות גבוה לאתר והגדלת מחזור המכירות.

קידום אורגני פנימי עוסק בשיפור יכולת הקריאה וההבנה של רובוט הסריקה של גוגל אודות האתר ובמה הוא עוסק.

קידום אורגני חיצוני עוסק בעיקר בבניית קישורים המפנים לאתר, שמטרתם היא בניית מוניטין חיובי וחזק לאתר ולסמכותי יותר בעיני גוגל – ובכך לזכות אותו במיקום גבוה ונחשק בדף תוצאות החיפוש של מילת המפתח / ביטוי החיפוש אותו מחפשים הגולשים.

קידום ממומן בגוגל זהו קידום אתר באמצעות מודעה – פרסומת המאפשרת להופיע במקום הראשון באופן מיידי בהתאם לביטוי החיפוש / מילת המפתח של הגולש.

לכל מילת מפתח ניתן להציג מודעה ייחודית עם מסרים שיווקיים המתאימים לה, ובכך להגדיל את מספר הלידים / הפניות / המכירות באתר.

ניתן להגדיר תקציב יומי, שעות פעילות הקמפיין, קהלי יעד, אתרים ספציפיים שבהם תוצגנה המודעות. השליטה במרכיבי הפרסום והיכולת לבצע אופטימיזציה הן סוד כוחו של הקידום הממומן.

פרסום כתבות תוכן דרך מערכת אאוטבריין או מערכת טאבולה מאפשרת לעסקים קטנים להופיע במקום אסטרטגי באתרים גדולים ולזכות בחשיפה רחבה בתמורה לתשלום המבוסס על מספר חשיפות.

שיטת קידום זו יעילה במיוחד לאור היכולת של מערכות הפרסום לחבר בין תוכן רלוונטי לקהל גולשים ממוקד באתר לפי תחומי העניין של הגולשים או לפי תוכן הכתבה הנקראת על ידם.

בעלות יחסית זולה בהשוואה לערוצי פרסום אחרים, הפרסום בפייסבוק יכול לתת תוצאות אפקטיביות משום שפייסבוק מאפשרת כרשת חברתית הגדולה בעולם להגדיר את קהל המטרה בצורה מדוייקת, לפי קריטריוני גיל, מין, אזור מגורים, תחומי עניין, מצב משפחתי וכו'.

המודעה בפייסבוק זוכה לאלפי חשיפות בחודש לגולשים שהוגדרו כקהל המטרה. 

הפרסום בפייסבוק יכול לעניין את קהל המטרה גם אם הוא לא צריך את המוצר ברגע זה: מודעה המספרת על מבצע חדש ואטרקטיבי, או השקה של מוצר חדש ובכך לגרום להתעניינות מוגברת שתסתכם בהגדלת המכירות בעסק. 

הרשתות החברתיות מאפשרות לפרסם תמונות, טקסטים ווידאו בשונה ממנועי החיפוש שבהם ניתן לפרסום מודעת טקסט.  

בהחלט! ההנחה שבגלל שהמדיה החברתית הפכה פופולרית כל כך, אז רק היא מספיקה כפלטפורמה למיקוד אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך.

ישנם יותר חשבונות דור אלקטרוני פעילים ימאשר חשבונות פעילים בכל מדיה חברתית בעולם.

שיווק באימייל הוא פרסונלי וישיר ולרוב נותן הרגשה של תקשורת אישית בינך לבין הלקוח.

רוב האנשים מחוברים באופן רציף לדוא"ל שלהם, בודקים את אותו מספר פעמים ביום ורואים התראות במובייל, במחשבים ניידים ובטאבלטים שלהם, כך שלפספס את ההודעה ממך זה כמעט בלתי אפשרי.

רימרקטינג היא שיטה מעולה לפרסום ושיווק באינטרנט.

ברימרקטינג אנחנו מפרסמים מחדש לקהל גולשים שהביע התעניינות המוצר, וביקר באתר, אך לא סיים ברכישת המוצר או השאיר פרטי התקשרות אליו בחזרה.

הרימרקטינג מציג שוב ושוב את המודעות המפנות לאתר לרכישת המוצר.

קהל הרימרקטינג הוא קהל ממוקד מאוד עם כוונת רכישה גבוהה במיוחד, ולכן חשוב וכדאי לעשות רימרקטינג במכלול הפרסום באינטרנט.

ישנם 5 כללים בסיסיים שיכולים לשפר את יחס ההמרה באתר ולהגדיל את המכירות. 

  1. מיקום המוצרים הפופולריים ביותר בתחילת התוכן.
  2. מדיניות החזרת מוצרים והחזר כספי ברורה תנטרל את  לחשש מרכישה באתר.
  3. שימוש במסרים ברורים ומניעים לפעולה המותאם לקהל הגולשים באתר.
  4. לתת לגולשים מגוון דרכים ליצירת קשר: טופס, ווצאפ, חייגן, צ'אט ועוד.
  5. מבצעים וקופונים למוצרים שניתן לממשם רק באמצעות רכישה באתר.
צרו קשר

יש לכם עוד שאלות? אתם מוזמנים לשאול!

בכמה צעדים פשוטים וגם לך יכול להיות עסק דיגיטלי משגשג

מעל 10 שנים אנחנו עוזרים לעסקים וחברות לעסקים משגשגים בדיגיטל!

במהלך השנים עבדנו עם עשרות עסקים וחברות. אנחנו עוזרים לעסקים שאפתניים כמו שלך לייצר רווחים רבים יותר על ידי בניית מודעות, יצירת תנועת גולשים לאתר שלך, חיבור בין העסק ללקוחות שמובילים לגידול במכירות של העסק.