איך להשיג עוד לקוחות

הדרכים המעשיות להשגת לקוחות בשיווק דיגיטלי

לקוחות הם החמצן של העסק וכשהטלפונים ממתעניינים חדשים לא מגיעים מעצמם, האתגר המרכזי הוא הגדלת מספר הלקוחות. ואז עולה השאלה מה עלינו לעשות כדי להגשים את יעדנו העסקיים במסגרת תקציב השיווק והפרסום. בעזרת שיווק דיגיטלי נכון, המותאם לתקציב השיווק, תוכלו להגיע לגולשי האינטרנט המתעניינים במוצר לשפר את היקף המכירות והרווחים.

אז בואו נצא לדרך!

קידום בגוגל פרדום בפייסבוק פרסום באינסטגרם פרסום בטיקטוק

כולנו מכירים את מנועי החיפוש גוגל ובינג, ואת הרשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ועוד, אז מדוע שלא ננצל את כוחם והשפעתם הרבה כדי להגדיל את מספר הלקוחות?
היתרון הגדול של השיווק באינטרנט הוא החשיפה הגדולה שאפשר לייצר למוצר או לשירות ולייצר זרם קבוע של גולשים לאתר היכולים להפוך ללקוחות. לכן חשוב ביותר שיהיה לעסק אתר אינטרנט מכירתי!
אם אין לכם אתר אינטרנט, (לחצו כאן ונתחיל). את האתר נקדם במנועי החיפוש גוגל ובינג על בסיס ביטויי חיפוש רלבנטיים של הגולשים. זוהי דרך מצוינת לתת לגולשים למצוא אתכם באופן אקטיבי, להוביל אותם לאתר ולהפוך אותם יחסית בקלות ללקוחות.
פרסום ברשתות חברתיות חושף את המוצר או השירות בפני אלפי משתמשי הרשת החברתית, בתקציב לא גדול במיוחד, לפי תחומי העניין או המיקום הגיאוגרפי או המגדר והגיל של המשתמשים ובעזרת פרסומות אטרקטיביות ויצירתיות נגרום להם ללחוץ עליהן ולהגיע לאתר. ואז להפוך אותם ללקוחות. זה באמת נשמע פשוט. וכך בדיוק נעשה.

ואם יש לכם אתר אינטרנט, אבל

יצירת לידים חדשים מאתר האינטרנט

אם אתר האינטרנט לא מייצר מספיק לידים מפעולות הקידום במנועי החיפוש ומהקמפיינים ברשתות החברתיות, יכולות להיות מספר סיבות לכך:
מיקוד לקוי לביטויי החיפוש (מילות מפתח): לעיתים מנסים לקדם את האתר בביטויים תחרותיים מדי או ביטויים בעלי מספר חיפושים נמוך מדי. לכן, מומלץ לבצע מחקר מילות מפתח כדי לקבוע באילו מונחים שהגולשים מחפשים יש לך סיכוי להופיע בדף התוצאות במקומות אטרקטיביים שיובילו ללידים. אם המיקוד הוא על מילות מפתח לא נכונות, יהיה קשה ליצור לידים.
תוכן חלש: ייתכן שתוכן אתר האינטרנט אינו חזק מספיק כדי למשוך ולהמיר גולשים ללידים. מומלץ לשקול לבדוק את תוכן האתר כדי לראות אם ניתן לשפר אותו. ולוודא שהתוכן אינפורמטיבי, מרתק ועונה לנקודות הכאב והצרכים של קהל היעד שלך.
בעיות טכניות באתר האינטרנט: זמני טעינה איטיים, קישורים לא תקינים המובילים לדפי שגיאה, או התאמה חלקית למכשירים ניידים, יכולות גם להשפיע לרעה על פעולות הקידום במנועי החיפוש (ה-SEO) ולפגוע ביצירת הלידים באתר. מומלץ לבדוק את תקינות האתר ושהוא פועל כראוי ומספק חווית משתמש טובה לגולשים.
סיפורי הצלחה לא מודגשים: כדי לבנות אמון ולבסס אמינות מומלץ להוסיף ולהדגיש ביקורות והמלצות של לקוחות מרוצים. זו דרך רבת השפעה על גולשי האתר שהם בעצם לקוחות פוטנציאליים לרכוש את אמונם ולייצר לידים חדשים.
קידום במנועי חיפוש לא מספיק: לעיתים, קידום אתרים במנועי חיפוש לא מספיק כדי לייצר כמות לידים מספקת, ומומלץ להתשמש בערוצי שיווק דיגיטליים נוספים כגון: מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל וערוצים אחרים כדי להגביר את החשיפה של העסק, להזרים לאתר יותר גולשים ובכך ולגדיל את מספר הלידים.
על ידי טיפול בבעיות אלו, ייתכן שנוכל לשפר את יכולות יצירת הלידים של אתר האינטרנט ובסופו של דבר להגדיל את ההכנסות העסק מאתר האינטרנט שלך.

ובמקרה ש,

הגדלת המכירות בחנות האינטרנט

אם החנות האינטרנטית לא מייצרת מספיק מכירות, יכולות להיות מספר סיבות לכך:
עיצוב החנות באונליין מיושן: אם עיצוב החנות מיושן, עמוס בפרטים לא חשובים מספיק, או קשה לניווט, זה עלול לפגוע בחווית המשתמש להרחיק לקוחות פוטנציאליים. מומלץ לבדוק האם העיצוב מושך ויזואלית, והחנות קלה לניווט בין דפי המוצרים והקטגוריות ומותאמת למכשירים ניידים.
אפשרויות תשלום מצומצמות: אם בחנות האינטרנטית קיים מגוון מצומצם של אפשרויות תשלום, כגון PayPal, ישנה אפשרות ל להחמיץ לקוחות פוטנציאליים שמעדיפים לשלם בשיטות חלופיות, כגון כרטיסי אשראי. לכן מומלץ להוסיף כמה שיותר אפשרויות תשלום.
קמפיינים שיווקיים לא יעילים: ייתכן שהקמפיינים השיווקיים אינם מכוונים לקהל הנכון או שאינם משתמשים במסרים הנכונים כדי ליצור מכירות. מומלץ לשקול לשכלל את אסטרטגיית השיווק כדי למקד טוב יותר את קהלי היעד ומומלץ להיעזר בקופירייטר מקצועי על מנת לזקק את המסר בדבר הערך הייחודי של המוצרים הנמכרים בחנות.
שירות לקוחות לא מקצועי: בניית מערך שירות לקוחות יכול לעזור לבנות אמון, להקטין חששות ולעודד גולשים לבצע רכישה. מומלץ לוודא שצוות שירות הלקוחות זמין בשעות שהוגדרו ומכיר את פרטי המוצרים לעומקם ומתורגל בתסריטי שיחה הכוללים שאלות בדבר זיכויים, החלפות, החזרות מוצר וכו'.
תיאורי מוצרים מוגבלים: מומלץ שתיאורי המוצרים בחנות באונליין יהיטו מפורטים, אינפורמטיביים וכוללים תמונות וסרטוני הדגמה באיכות גבוהה. לתיאורי המוצרים תקפיד נכבד בקידום המוצר במנועי החיפוש ולכן עליהם לכלול מילות מפתח רלוונטיות.
פתרון בעיות אלו, ייתכן ויוכל להוביל להגדלת המכירות של החנות האינטרנטית. מומלץ לבצע תחקור נתוני הפרסום והשיווק על בסיס קבוע כדי לשפר את הביצועים והיעילות של האסטרטגיה השיווקית של החנות באונליין כדי להבטיח צמיחה עסקית מתמדת.

כאן מתחילים שיווק דיגיטלי מנצח

רוצים להתחיל?

קבלו הצעת מחיר לשיווק דיגיטלי