בניית אתרים למסעדות

בניית אתר למסעדה הינה הדרך הטובה ביותר להציג לגולשים את המסעדה, תפריטיה, חדשות ועדכונים, שעות פעילות, הזמנת מקום, המלצות סועדים, הזמנת משלוחים וטייק אווי, גיוס עובדים, פרטי יצירת קשר: כתובת, טלפון, ווטסאפ ועוד.

בניית אתרים למסעדות דורשת שימת דגש על חווית הגלישה באתר המסעדה באמצעות שימוש בתמונות המושכות את העין הכוללות תמונות של מנות האוכל המוגש במסעדה, תמונות של אנשים מבלים במסעדה, תמונות של קוקטיילים וקינוחים. תמונות באיכות טובה מעבירות את המסר שכל כך חשוב לכם להעביר לגולשים: כדאי לכם לבוא לבקר במסעדה!

במסגרת בניית האתר למסעדה, באפשרותנו לספק לך תמונות אוכל איכותיות ומקצועיות לצד צילום מקצועי על ידי צלם.

קיימות בשוק מערכות להזמנת מקום במסעדה – ולכן חשוב לחבר את האתר לאחת ממערכות אלו על מנת להקל על הגולש לבצע הזמנת מקום מהירה.

חלק אינטגרלי בבניית האתר למסעדה, נבנית תשתית לקידום אורגני בגוגל של המסעדה, ביטויי חיפוש נפוצים הקשורים למסעדה משולבים בכותרות הראשיות ובתוך טקסט האתר, ויוצרים התאמה בין שאילתת החיפוש של הגולש בגוגל לתוכן אתר המסעדה – ובכך גדל הסיכוי לדירוג גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש בגוגל. 

חיבור וסינכרון בין האתר לרשתות החברתיות מיושם על ידי הוספת כפתורים למעבר מהיר לדפים העסקיים ברשתות החברתיות של המסעדה, חיבור חשבון האינסטגרם של המסעדה לאתר יאפשר צפייה בתמונות המסעדה ללא צורך בפתיחת אפליקציית אינסטגרם והוספת עוקבים דרך האתר עצמו.

דף נחיתה ליצירת הזמנות מהמסעדה

ישנם מקרים בהם בונים דף נחיתה ליצירת הזמנות למסעדה. לרוב ישנם 2 שימושים לדף נחיתה זה:

  1. הזמנת מקום במסעדה
  2. הזמנת משלוח או איסוף עצמי מהמסעדה

בקידום ממומן בגוגל או בפרסום בפייסבוק סוגים אלו של דפי הנחיתה מספקים פתרון מהיר ולא יקר המניב תוצאות טובות.

 

דרכים נוספות לפרסום אתר המסעדה באינטרנט

פרסום בשני ערוצים נוספים פופולריים:

  1. גוגל מפות (Google maps) – פלטפורמה רבת עוצמה המאפשרת הצגת שפע של מידע אודות המסעדה, חוות דעת, תמונות של מנות והכל מתוך אפליקציית המפות של גוגל.
  2. הוספת המסעדה לאתר איזי המציג לגולש את המסעדות לפי אזור גיאוגרפי.
  3. פרסום בטיקטוק – הרשת החברתית פופולארית שתציג את הסרטונים הכי חמים של המסעדה – עם חיבור לדף הזמנת המקום במסעדה.