בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתר למשרד עורכי דין היא האפשרות המועדפת לחשוף את שירותי המשרד לגולשים המחפשים שירותים משפטיים בישראל או בחו"ל. כמו כן, לפרסם פסקי דין חשובים הרלוונטיים לפעילות המשרד, מידע משפטי לאזרחים ולעסקים ולחברות, חדשות ועדכונים בנושאי משפט, הזמנת פגישה, המלצות לקוחות ועסקים, גיוס עורכי דין לצוות המשפטי של המשרד, דרכים ליצירת קשר ועוד.

במהלך בניית אתרים למשרדי עורכי דין, מבוצעת אינטגרציה בין תחומי הפעילות של המשרד לבין מה שהגולשים מחפשים בפועל בגוגל. להלן דוגמה לחיפושים בגוגל שעל פיהם תוכן ומבנה האתר מותאמים.

ביטויי חיפוש בגוגלמספר חיפושים בחודש
עורך דין פלילי3,600
עורך דין דיני עבודה2,900
עורך דין הוצאה לפועל1,900
 עורך דין מקרקעין1,300
עורך דין ביטוח לאומי1,000
עורך דין רשלנות רפואית720

התשתית לקידום האתר האורגני בגוגל של משרד עורכי דין, נבנית ממש בהתחלה: ביטויי חיפוש נפוצים הקשורים לתחומי הפעילות של המשרד, משולבים בכותרות הראשיות ובתוך טקסט האתר, ומסייעים ביצירת התאמה בין שאילתת החיפוש של הגולש בגוגל לתוכן אתר – ובכך מגדילים את הסיכוי לדירוג גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש בגוגל.

חיבור וסנכרון האתר לרשתות החברתיות מיושם על ידי הוספת כפתורים למעבר מהיר לדפים העסקיים בפייסבוק, ולינקד-אין של המשרד, חיבור חשבון הפייסבוק של משרד עורך דין לאתר מאפשר צפייה בפוסטים מקצועיים שנכתבו ללא צורך בפתיחת אפליקציית פייסבוק וגם מאפשרת הוספת עוקבים לדף העסקי דרך האתר עצמו.